Nieuws
Dorknoper zoekt bestuur 2015-2016!
Op 13 mei a.s. zal de Algemene Ledenvergadering van J.B.S.V. Dorknoper plaatsvinden. Tijdens deze ALV zal het huidige bestuur onder meer verantwoording afleggen over het afgelopen halfjaar, waarna het zal plaatsmaken voor het bestuur 2015-2016. Het nieuwe bestuur zal zijn beleidsplan en begroting presenteren. De locatie en tijdstip voor aanvang voor de ALV zal nog bekend worden gemaakt. Wil jij een fantastisch jaar beleven en je inzetten voor Juridisch Bestuurskundige Studievereniging Dorknoper? Solliciteer dan nu! Als bestuur ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse bestuur van de vereniging en voer je de taken uit die bij je functie horen. Daarnaast maakt elk bestuurslid deel uit van een commissie. Dat betekent dus dat je naast je bestuursfunctie ook de reis of het congres mag organiseren of tal van activiteiten organiseert vanuit de activiteitencommissie!
Je kunt vanaf 9 maart solliciteren voor het bestuur door je CV en motivatiebrief te sturen naar sollicitaties@dorknoper.nl. Solliciteren kan tot en met 31 maart 2015. Voor het jaar 2015 – 2016 zijn de volgende bestuursfuncties beschikbaar:
Voorzitter:
Je bent het hoofd van de vereniging en verantwoordelijk voor de uitstraling van de vereniging naar buiten toe. Je bereidt bestuursvergaderingen en de algemene ledenvergaderingen voor, leidt deze en zorgt voor globaal overzicht. Je draagt zorg voor eenheid binnen het bestuur en je bent het aanspreekpunt in geval van problemen. Je onderhoudt het contact met de vakgroep en met andere verenigingen. Ook neem je plaats in het Landelijke Overlegorgaan Bestuurskundeverenigingen. Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Anna Brouwer, voorzitter@dorknoper.nl
Secretaris:
Je vervult de administratieve rol binnen het bestuur, je doet dus veel werk achter de schermen. Je maakt de notulen bij de bestuursvergaderingen en de algemene ledenvergaderingen, houdt het ledenbestand bij en verzorgt de nieuwsbrief. Je coördineert inkomende en uitgaande post en e-mail. Daarnaast vervul je de taak als vice-voorzitter en spring je dus in wanneer de voorzitter afwezig is. Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Rutger Kooijman, secretaris@dorknoper.nl
Penningmeester:
Je bent verantwoordelijk voor de financiën van de vereniging. Je maakt de begroting, betaalt declaraties uit, vraagt subsidies aan, onderhoudt het contact met de sponsoren en bovendien houd je het overzicht over de geldstromen binnen de vereniging. Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Bram de Groot, penningmeester@dorknoper.nl
Commissaris Activiteiten:
Je bent verantwoordelijk voor de activiteiten binnen de vereniging. Samen met je commissie zorg je voor een gezellige of inhoudelijke activiteit tijdens de maandelijkse borrel. Ook ben je verantwoordelijk voor het organiseren van excursies naar instanties binnen de publieke sector. Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Annette Folkerts, bestuur@dorknoper.nl
Commissaris Promotie:
Je bent verantwoordelijk voor pr activiteiten in de breedste zin van het woord en het onderhouden van de website van de vereniging. Daarnaast verzorg je een gedeelte van de pr van de commissies in de vorm van het plaatsen van berichten op nestor, Facebook en op de website. Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Michal Westland, bestuur@dorknoper.nl
De beschrijvingen van deze functies zijn onder voorbehoud
Schroom niet om contact op te nemen! Op 19 maart zal er een bestuursinteresseborrel in de Jut & Jul plaatsvinden waar je in gesprek kan met de huidige bestuursleden maar waar ook bestuursleden van de voorgaande jaren aanwezig zullen zijn. Tenslotte een mededeling voor de sollicitanten: houdt donderdagmiddag 9 april alvast vrij in je agenda, op deze dag zullen de sollicitatiegesprekken plaatsvinden indien je wordt uitgenodigd.
Reacties
Log in om de reacties te lezen en te plaatsen